- Objavljeno: 19.12.2019.
U Dvoru predstavljena kampanja "Tko pije taj plaća"
U sklopu zacrtanih mjera Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa i odredbi Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, danas 19. prosinca u Dvoru, u Osnovnoj školi Dvor u izvedbi grupe ADASTRA, Ravnateljstva policije, Policijske uprave sisačko-moslavačke i partnera predstavljena je nova kampanja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja, Ministarstvom znanosti i obrazovanja i Ministarstva unutarnjih poslova pod nazivom „Tko pije, taj plaća“- Prevencija huliganizma i alkoholizma.
Prigodnom glazbeno-scenskom programu prisustvovali su voditelj Službe policije Policijske uprave sisačko-moslavačke Marijan Brnad, zamjenik načelnika Općine Dvor Franjo Juranović, predstavnici Zavoda za javno zdravstvo Sisačko-moslavačke županije, predstavnici socijalne skrbi i Crvenog križa i voditeljica Službe prevencije Ureda glavnog ravnatelja policije Sandra Veber, koja je predstavila kampanju i pozdravila sve prisutne, ponajviše učenike Osnovne škole Dvor i sve zaposlenike.
Konzumacija alkohola dovodi do brojnih problema već u mladosti, poput izostanaka iz škole, lošijeg školskog uspjeha, drugih rizičnih ponašanja, nasilja i ozljeda. Tijekom života alkohol povećava šanse za razvoj bolesti s naglaskom na alkoholizam kao najrašireniju razarajuću bolest ovisnosti.
U sklopu kampanje svi prisutni, na čelu s oko 150 učenika Osnovne škole Dvor dali su svoj glas protiv huliganizma i ovisnosti o alkoholu, posebice na športskim natjecanjima, pod motom „Budi navijač, a ne razbijač“ te odaslali poruku da žele izgradnju društva s nultom stopom tolerancije na nasilje i ovisnost.